Underbara valpar!!!

Calippo
Calippo
Cornetto
Cornetto
Igloo
Magnum
Magnum
Nogger
Nogger

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka små sötnosar dom är :) Har mejlat dej men dt verkar inte ha kommit fram har jag fått fel mejl?

/Frida

2010-04-04 @ 12:40:14
Postat av: stuxan

Hej! Såg mailet nu... Har haft så mycket att göra. Jag har fyllt 30år och haft stort kalas, vi hade oxå ett överraskningsbröllop så schemat har varit späckat... Alla valpisar mår bra! Äter och frodas! Det har hänt en hel del sen sist! Hon är så himla söt lilla Zelda!!! Tänkte jag skulle filma lite?! Vet du om jag kan lägga det på youtube eller nåt sen? Jag är lite dålig på sånt! Ha det gott så hörs vi snart igen :-)

2010-04-05 @ 07:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0