Leo (Nogger)

Åh såå stora och fina alla valpisar blivit! Fick precis dessa bilder från Leo och hans familj... Tänk att man kan bli så glad att man börjar gråta!? Såå fina tycker jag valparna är!!! Det gör jag varje gång jag får bilder, och framför allt bilderna jag får första gången efter leverans... Kul att det skiljer så mycket på utseendet! De har verkligen blivit riktiga små egna individer!!! Lämna gärna en liten kommentar här så jag vet att någon kikar in här mellan varven...

Önskar er alla en fortsatt trevlig sommar!
Kram Marie med familj











Hej Marie!
 
Vi har tänkt att höra av oss för länge sedan, men det har bara inte blivit av. Kollar ofta in din blogg för det är faktiskt riktigt roligt att se bilder på Leo's syskon och mamma, och se hur de ändrar sig.
 
 Ja Nogger heter numera Leo och vi tycker så mycket om honom. Vi kallar honom för våran "lilla taliban". Han är väldigt påhittig, busig, sällskapssjuk och social. Häromdagen var han nog lite för närgången på en geting för han ylade till och ville sen inte ens käka leverpastej! Och så började han svullna upp väldigt i ansikte och mun så det var bara att åka till vet. för en spruta för att få ner svullnaden. Du ska bara veta vad synd det var om Leo då!!
 
Vi ska snart gå en valpkurs och det blir spännande! Träffa lite andra valpar o mattar o hussar! Annars är det ingen brist på hundar häromkring. Leo träffar andra hundar varje dag.
 
Hoppas att allt är bra med er och era hundar!
Skickar med några bilder på Leo, han har iaf växt en del väger nästan 12 kilo!
 
Ha det så bra vi hörs!
 
Varma hälsningar från familjen & Leo


Kommentarer
Postat av: Ellen

vad roligt med bilder på Leo(Nogger) också.

Jag kopierar några till min blogg.



Han är väldigt lik Calippo tycker jag, jag vet inte vad ni andra tycker.

Jag och Calippo ska åxå gå valpkurs snart, och sedan agillity tror jag.



// HA DET BRA, KRAM FRÅN ELLEN OCH CALIPPO

2010-08-18 @ 18:53:11
Postat av: Katarina med Zimba

Hej!



Så otroligt kul det är att få se Zimbas alla syskon!! :))) De är så fina och söta allihop, och ett par av de är OTROLIGT lika min Zimba!! Helt galet lika! (se fotona)



Trevlig fortsättning på sommaren till er alla, och er också förstås Marie!



Hälsn Katarina ([email protected])

2010-08-19 @ 15:11:57
Postat av: Christina och Anders Hagman

Hej!

Vi är matte o husse till Bruno. Vi undrar om det blir valpar till våren -13? Vi skulle vilja ha en hund till!!

Kram C, A och Bruno ( fyller 4 år i mars-13)

2012-12-05 @ 12:21:57
Postat av: Marie

Hejsan! Hoppas allt är bra med er <3 Är ännu inte helt säker på om det blir valpar eller ej men det är inte helt omöjligt! Kommer skriva ut det här i så fall ;-)

MVH Marie

2012-12-29 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0