4 st. redan tingade...

Ja, nu är det redan 4 valpar tingade. Tingeling, Smurfan, Kirikou & ior...
Hur ska jag kunna sälja mina ögonstenar??
Jag tror jag struntar i det och behåller allihopa!!!! Vad gör väl det?
jo, just det.. Gubben blir galen... Nej jag får nog sälja dom ändå :-)
som tur är ska några valpisar säljas till släkt och vänner,
så jag får förhoppningsvis se dom ofta!
De är verkligen riktiga godingar!
De leker, skuttar och brottas.
De försöker morra och skälla, men det blir inte speciellt respektingivande! :-)
Mitt i leken somnar de i en hög... men bara för att vila ögat en liten stund.
Hux flux blir det full fart igen... Det är mina änglar det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0