Glad sommar!

Hej alla underbara valpägare!
Vilka fina valpar ni har!!! Jag tycker nästan att de är mer lika varandra nu än tidigare.
Jag har ju inte haft möjlighet att träffa alla, men de som bor nära har jag fått äran att träffa!!!! Då blir jag glad!!!! Jätteglad!!!!
De är underbara! Vilka små yrväder!!! Lite bilder på Brittney & Mio är på G...
Jag förstår att det ligger mycket jobb bakom, men jag tycker ändå att de verkar relativt lättlärda!
De är ju trots allt bara 4månader gamla...
Hur har ni det med pälsarna förresten? Växer det något i ansiktet? Torkar de fort?
Fortsätt gärna att maila mig bilder och historier, ni förgyller min dag!
Det kan ha varit mitt livs störst misstag att sälja alla valpar!!!! Mellan varven känns det så, då ringer jag hit Brittney på besök... Efter några uppätna nappar och så vidare blir jag snart botad... Men bara för stunden... De är ju så "goa" ...<3


Vi önskar er en fin sommar med massor av sol, plundrade picknick korgar och blöta tassar... 
Hörs snart igen!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Britney är ALLTID till låns när du vill, och snart kommer hon ju och bor några dagar hos er =)



Efter det är du nog valp trött =)

2009-08-14 @ 17:06:46
URL: http://veroniqas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0